MIN DAG


Hejhej!
Nu är jag hemma och kan äntligen blogga!
Klippte ju mig i förmiddags. Vart ganska kort, men ja. Det blev väl bra. Klippte bort mina dumma lockar, så nu blir det förhoppningsvis platt i fortsättningen!

Så åkte jag ut till ullekalv och red Con Corde. Red han dressyr i paddocken och han var as fin!! Var sjukt kul verkligen, fina stora häst! ♥ han är himla underbar!

Sen åkte jag direkt ut till min lilla pluttis. Först klippte Alexandra henne, eller ja halvklippte. Och hon var jättefin. Nu är hon ingen björn längre :) Sen gick jag en promenad med henne!
 
Imorgon ska jag, anna, william och mimmi till kolmårdens djurpark! ååh fatta vad jag längtar! ska bli sjukt kul!
så min bloggning kommer bli dålig imorgon!
nu ska jag gå ner och se på klara som mamma har hyrt till mig!


concorde och anna

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hihi, det är min sköthäst, Grindevits heter han! :>

2010-11-02 @ 12:07:09
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0