we said forever, but we all know that it never would happen.


Hejsan.
Både min och Elins bloggning har varit väldigt dålig idag! Jag har jobbat och ridit, och Elin har hoppat och något mer! Men ja, nu ska jag blogga iallafall! :)

Kom precis hem från Jaccan. Vädret var verkligen pajjas och det gillade inte Jaccan. Det blåste fortfarande typ storm! Red iallafall bara en kortis på banan! Kände igenom alla gångarter och hon var fin. Lite övertaggad och okoncentrerad av blåsten men ja. Annars så.

Kommer kanske ske lite förändringar nu framöver, det återstår att se. Men jag hoppas verkligen!

Bjuder på lite bilder!


finaste con corde


klippt bebis

athos


jaccaranda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0