21:14


Hejsan!
Nu är jag hemma, och nu kan jag blogga! Äntligen!

Var och red Jaccan förut. Hon var jättemysig idag. Kom när jag ropade på henne och var supersnäll!
Red ut runt "fältrundan". Först lång skritt, då var hon lite motsträvig och kastade sig ut på fälten och sparkade och ville vända hem igen. Men efter lite övertalan gav hon sig så vi kunde fortsätta. Så travade vi på ett stor fält, längs kanten ner bara. Hon var väldigt pigg och la sig på bettet och ville hela tiden fatta galopp. Så skritt en liten bit på en grusväg. Och så galopperade vi upp på ett fält tillbaka. Och då var det någon som var liiiiite för pigg kanske. Ville bara öka och öka hela tiden!

Och mitt i alltihopa kom såg kom det hästar springande i hagen bredvid och då vart hon rädd för det och slängde sig. Haha knashästen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0