Tarragona

hejhej ,, kom precis hem :) har först varit och jobbat , sen åkte jag direkt till Tarragona red lektion :) det gick bra. men i dag fick jag göra sammasak på jobbet. ge bort snacks, glögg, cider. hahah, men träningen gick bra . men aa. nu har jag ätit .. :D men juste, jag har ju köpt mountin hourse(stavas?) chaps(stavas?)hahah , jag äger på att stava:) men ja, imorn blir det att åka till La Liga vid halv elva , sen åka och rida en häst i lycketorp :) sen  hem fixa mister bean , sen löshoppning :) sen vetifan :D

får jag fråga en sak ?
Vad vill ni läsa om ? ?


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: Visst är dem :D

Super fin blogg förresten :)

2010-10-31 @ 22:56:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0