19:17


Halloj. Nu är jag hemma igen!
Var först en sväng på sharpman. Fick med mig ett par bruna john whitaker ridbyxor och ett par kingsland strumpor med flagga på hem! Provade jeans mountain horse också, men dom satt inget vidare. så ja, blev ett par till john whitaker. och det sitter ju inte fel, eftersom dom är uuuuursköna! testade också en svart gpa hjälm med stjärnor, åååh vill verkligen ha!

Så åkte jag till stallet. Mockade åt min lilla häst och gick och gosade med henne i hagen. Hon fick tre stora morötter som jag köpte till henne igår. Gissa vem som vart glad ;) ? så mysig var hon och bara följde efter mig.
hon fick stå idag som sagt, eftersom jag inte mådde bra. men imorgon ska jag antingen hoppa lite eller rida ut. men först ska jag till ullekalv och hjälpa till!




fina jaccan!




gullis!


sociala berta som hela tiden förföljde mig och försökte äta upp mobilen, haha så söt!


betty




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0