17:12


Hejsan.
Nu är jag hemma igen. Blev lite far och fläng idag, men roligt har det varit! :)

Åkte först ut till ullekalv vid 9. Släppte först ut hästarna, och sen mockade. Var väldigt mycket att mocka idag. Så alla hästarna fick nytt spån! Vilket betyder att jag har fått mer armmuskler !! haha skämt åtsido :P 
Så kollade jag när william arbetade med hingsten! Jättefin är han verkligen, kurt! 

Så åkte jag ut til hogstad till Jaccan. Hon var jättesöt och kom travande till mig i hagen! Lilla hjärtat! 
Red henne på banan idag. Lite dressyr/markarbete!
För dressyra vi i kanske 20 minuter. Hon var jättefin och gick i jättefin form hela tiden! Hon var tillochmed ganska lugn!

Så tog vi in hindrerna och red lite övningar. På cavalettin tränade jag på att få henne så reglerbar som möjliigt. och ett räcke på diagonalen. Hon var riktigt fin faktist! Väldigt het, men ja :)
Nu kom min farmor, så ska va social med dom!








Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Okej :D tack för ditt svar! jag brukar smörja typ, haha 2-3 gånger i månaden...men jag ska försöka skärpa mig ;)

2010-10-30 @ 18:07:44
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0