19.17


Hejsan!
Nu kan jag blogga, äntligen :D

Åkte ut till stallet vid 9 imorse. (egentligen 10 efter som vi ställde om klockan, men aa 9)
Så släppte jag ut alla hästarna och mockade och gjorde iordning stallet. Gick jättebra, fast kände mig som en vandrande zombie när jag sprang runt där. Haha, var grymt trött!

Så red jag ut på Con Corde med Anna och william som red twisie och athos. och hade heligo och tusse i släptåg. var skitkul! Men så ovant att rida en så stor häst igenfört med jaccan. Han är ca 180 och jaccan är 165. så red vi ner till grushålan och klättrade! Con Corde var jätteduktig! Jag vet hur jobbigt det är att klättra upp i dendär djupa sanden eftersom vi fick springa upp och ner där för i somras på campen, så jag tänker inte säga något. haha!

Skulle till min finaste också , men hann inte med det. plus att pappa inte var hemma så han kunde inte köra mig..

Imorgon ska jag rida Con Corde i skogen tror jag och sen antingen skritta ut eller promenera med Jaccan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0